Treceți la conținutul principal

Pentru baby

Aşa cum povesteam aici, i-am promis lui baby al meu că o să îi fac un tablou interesant pentru birou. Trebuie să vă spun că el este pasionat şi preocupat de tot ce înseamnă SEO, web, social media, etc. 
E drept că m-am cam frământat câteva luni ce să fac, cum să fie.  Şi m-a "izbit" aşa, dintr-odată.


Rama o aveam deja, trebuia doar "subiectul" tabloului. Am printat mai multe cuvintedintre cele pe care le ştiam şi care mie îmi păreau importante, în diferite caractere, de dimensiuni diferite. Le-am decupat, apoi, le-am aşezat oarecum "în pagină" (le-am poziţionat pe foaia albă care reprezenta backround-ul tabloului ca să îmi dau seama cum ar arăta), le-am trasat conturul pe diferite foi din reviste, ziare, cataloage de produse mai vechi.
Nu vorbim despre "dezastrul" de pe jos din living, ci doar de distracţia de a rezolva scrabble-uri.


Unele cuvinte care iniţial mi s-au părut ok, parcă nu mai erau la fel de bune, am făcut combinaţii de culori, texturi de hârtie, mărimi de litere în acelaşi cuvânt....Ce mai, super distracţie!





În două ore proiectul a fost gata! Baby al meu era foarte încântat, mai ales după ce am mai adăugat două expresii care pentru el erau foarte importante!




L-am înrămat şi l-am pus pe perete. 

Sugestie:
Gândeşte acest proiect din perspectiva copilului tău. Poţi face un astfel de proiect împreună cu el, atunci când învaţă literele. Poţi scrie cuvinte semnificative pentru el, le puteţi decupa şi lipi împreună. Puteţi să le aşezaţi sub forma unui animal, a unei flori, copac, etc.

Ai nevoie doar de: 
- un carton mare (dacă nu ai rama unui tablou),
- şabloane de litere (pot fi din cauciuc, din puzzle cu litere, printate),
- ziare, reviste vechi,
- lipici,
- foarfeci,
- creion.

Distracţia e garantată!

Spor la treabă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Albinuța - labirint

Inimioare, inimioare

Se apropie Valentine`s Day. Așa că vă propun două activități cu inimioare: una de trasare și una de gândire critică.   Spor la treabă! :)  

Focuri de artificii

Vă mai amintiţi când eraţi copii (unii mai mici, alţii mai mari) şi aţi văzut primul foc de artificii? Câte oa-uri şi ua-uri aţi spus atunci? Cum aşteptaţi să mai vină una şi încă una? Amintindu-mi de primul meu foc de artificiu, vă propun pictură pentru azi. Dar una mai aparte! O pictură realizată cu paiul. În fond e o joacă, una distractivă! Dacă de obicei  îi spui copilului când pictează :"Nu pune aşa multă apă!", tehnica de azi e una care necesită multă apă. Ai nevoie de: - un pai , - o coală de bloc de desen,   - o pesulă mai groasă, - acuarele ( nu neapărat tempera, deoarece aceasta are o consistenţă mai groasă ), -o pereche de plămâni buni :). Cu pensula înmuiată bine în apă se ia culoare şi apoi se face o bulină mică pe foaia de desen. Imediat ce ai pus culoarea pe foaie, se ia paiul şi se suflă exact deasupra patei de culoare. O să observi firişoare de apă colorată luând-o agale în toate direcţiile. Stropii mai mari poţi să-i urmăreşti cu paiul, suflând