Treceți la conținutul principal

Flori din pipe cleaners

"Pipe cleaners" este un fir de sârmă împletit cu un fir textil. Nu ştiu cum li se spune în limba română, aşa că am folosit termenul englezesc.
Aveţi  aici o imagine, pentru a vă face o idee. Aceste materiale pot fi achiziţionate de la magazinele gen hobby center, şi nu sunt foarte scumpe.
Îmi place foarte mult să lucrez cu aceste materiale pentru că sunt uşor de modelat şi poţi să le dai ce formă doreşti.


Căutând nişte materiale pentru un decor am dat peste o cutie cu astfel de "pipe cleaners" şi am început să mă joc puţin cu ele (ale mele sunt din categoria "bumps", vezi prima imagine). Şi uite aşa, din joacă am realizat nişte floricele. 

Materiale necesare:
- pipe cleaners cât mai colorate.

Pentru petale am folosit 3 pipe cleaners roşii pe care le-am răsucit la jumătatea lor. În acelaşi loc am răsucit şi capătul unui fir verde (tulpina).

Am răsucit strâns, asemeni unei cochilii de melc, fiecare fir de pipe cleaners roşu, dinspre vârf înspre mijloc (imaginea nu e foarte clară, nici aparatul nici fotograful nu sunt "profi").


Am aranjat apoi petalele.

Cu firul verde am făcut tot prin răsucire două bucle (frunzele) şi floarea este gata.

...două flori sunt gata.

 Le-am aşezat apoi într-un pahar de iaurt, în care am mai adăugat câteva fire de pipe cleaners verde, pentru a da stabilitate florilor, dar se putea la fel de bine să pun nişte plastilină sau nisip.


Pentru a ascunde paharul de iaurt l-am "îmbrăcat" în hârtie verde. 

E o lucrare foarte uşor de realizat chiar şi pentru cei mici.
Mai am nişte surprize pentru voi. Tot din pipe cleaners, dar le las pe altă dată!
Spor la treabă!

Comentarii

  1. Imi plac tare mult, o sa le incerc si eu, dar sa-mi iau chenille rosie, am numai verde si alba. Mai am de incercat un ghiocel si o lalea vazute pe alt site, asa ca o sa ma pun cu burta pe... chenille si fac o gradina intreaga.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Spor la treabă Laura! O să revin cu niște inele!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Albinuța - labirint

Inimioare, inimioare

Se apropie Valentine`s Day. Așa că vă propun două activități cu inimioare: una de trasare și una de gândire critică.   Spor la treabă! :)  

Focuri de artificii

Vă mai amintiţi când eraţi copii (unii mai mici, alţii mai mari) şi aţi văzut primul foc de artificii? Câte oa-uri şi ua-uri aţi spus atunci? Cum aşteptaţi să mai vină una şi încă una? Amintindu-mi de primul meu foc de artificiu, vă propun pictură pentru azi. Dar una mai aparte! O pictură realizată cu paiul. În fond e o joacă, una distractivă! Dacă de obicei  îi spui copilului când pictează :"Nu pune aşa multă apă!", tehnica de azi e una care necesită multă apă. Ai nevoie de: - un pai , - o coală de bloc de desen,   - o pesulă mai groasă, - acuarele ( nu neapărat tempera, deoarece aceasta are o consistenţă mai groasă ), -o pereche de plămâni buni :). Cu pensula înmuiată bine în apă se ia culoare şi apoi se face o bulină mică pe foaia de desen. Imediat ce ai pus culoarea pe foaie, se ia paiul şi se suflă exact deasupra patei de culoare. O să observi firişoare de apă colorată luând-o agale în toate direcţiile. Stropii mai mari poţi să-i urmăreşti cu paiul, suflând