Treceți la conținutul principal

Flori din ziar

Aveam nevoie de ceva mai special  pentru a da o notă de original unei cutii negre de cadou.
Şi, cum tot vă vorbeam aici  despre o joacă cu  ziarele, am zis de ce nu? Am căutat nişte flori realizate din ziar şi am găsit aici un model foarte simplu şi drăguţ.


Drept că era realizat din pagini de cărţi, dar cum nu m-a lăsat inima să renunţ la nici o carte şi cum vă spuneam colecţia mea de ziare e bogată, am ales ziarul.

 Am decupat un disc de carton roşu şi mai multe discuri mai mici, din foi de ziar. Pe marginea discului roşu am lipit o jumătate dintr-un disc de ziar, cealaltă jumătate am lăsat-o liberă.

 Am lipit astfel de discuri pe toată marginea celui roşu. Am folosit un creion pentru a răsuci marginile discurilor de ziar spre interiorul florii, asemeni petalelor de bujor.





Am procedat identic cu al doilea rând de discuri de ziar, acoperind tot mai mult discul roşu.




Am procedat la fel şi cu al treilea rând de discuri de ziar.

În mijlocul florii astfel formate am lipit un singur disc de ziar, pe care l-am răsucit la ambele capete.




Din lipsă de acuarele (pentru a-i da o pată de culoare), am folosit nişte sclipici pe care l-am lipit uşor pe petale.

Am încercat mai multe modele de decorare a cutiei....


...şi am ales-o pe aceasta.

Materiale necesare:
- foi de ziar,
- lipici,
- foarfeci,
- carton,
- acuarela, sclipici (opţional).

Distracţie plăcută!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Albinuța - labirint

Inimioare, inimioare

Se apropie Valentine`s Day. Așa că vă propun două activități cu inimioare: una de trasare și una de gândire critică.   Spor la treabă! :)  

Focuri de artificii

Vă mai amintiţi când eraţi copii (unii mai mici, alţii mai mari) şi aţi văzut primul foc de artificii? Câte oa-uri şi ua-uri aţi spus atunci? Cum aşteptaţi să mai vină una şi încă una? Amintindu-mi de primul meu foc de artificiu, vă propun pictură pentru azi. Dar una mai aparte! O pictură realizată cu paiul. În fond e o joacă, una distractivă! Dacă de obicei  îi spui copilului când pictează :"Nu pune aşa multă apă!", tehnica de azi e una care necesită multă apă. Ai nevoie de: - un pai , - o coală de bloc de desen,   - o pesulă mai groasă, - acuarele ( nu neapărat tempera, deoarece aceasta are o consistenţă mai groasă ), -o pereche de plămâni buni :). Cu pensula înmuiată bine în apă se ia culoare şi apoi se face o bulină mică pe foaia de desen. Imediat ce ai pus culoarea pe foaie, se ia paiul şi se suflă exact deasupra patei de culoare. O să observi firişoare de apă colorată luând-o agale în toate direcţiile. Stropii mai mari poţi să-i urmăreşti cu paiul, suflând