Treceți la conținutul principal

Felicitare rotativă

Săptămâna trecută a fost una foarte plină și se pare că și cele care urmează vor fi la fel. Ceea ce e bine! Îmi pare rău doar că nu mai am timp liber de postat pe blog. Că materialele se strâng...
Acum două săptămâni am sărbătorit ziua de naștere a unei prietene dragi. Când am cumpărat cadoul am uitat de felicitare, așa că mi-am pus puțin mintea la contribuție și a ieșit ceea ce vedeți mai jos:


Pentru ea am folosit:
- 2 discuri de carton (unul auriu și unul verde, am ales nuanțe asemănătoare cu cele de pe punga de cadou),
- o foarfecă zimțată,
- o pioneză cu două picioare,
- un fir de sfoară,
- niște mărgele.
Am decupat cele două discuri de carton, de dimensiuni diferite. Din discul auriu am mai decupat o deschizătură în formă de V, cu vârful înspre centru.  Am așezat discul mai mic peste discul mai mare și l-am înțepat la mijloc cu pioneza cu două picioare.

Pioneza cu două picioare este foarte utilă atunci când vrei să oferi mobilitate unei bucăți de carton/material. După ce am străpuns cele două discuri de carton, am despărțit cele două piciorușe si le-am culcat unul într-o parte celălat în cealaltă parte, de-a lungul discului verde. Astfel cele două discuri se pot roti în jurul acestei pioneze fără a cădea. 

Am scris mesajul dorit pe discul verde, astfel încât să nu poată fi citit decât prin deschizătura discului auriu. Rotind discul auriu de  deasupra, prin deschizătura acestuia se puteau citi pe rând cuvintele. Vă recomand să scrieți mesajul pe discul mare înainte de a le prinde cu pioneza. Eu nu am făcut așa, și a fost puțin mai dificil să scriu mesajul. :)

Am făcut o gaură cu perforatorul în discul verde și am legat sfoara pe care am mai pus niște mărgele în ton cu cromatica punguței de cadou.



Am atașat-o pungii de cadou și gata!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Albinuța - labirint

Inimioare, inimioare

Se apropie Valentine`s Day. Așa că vă propun două activități cu inimioare: una de trasare și una de gândire critică.   Spor la treabă! :)  

Focuri de artificii

Vă mai amintiţi când eraţi copii (unii mai mici, alţii mai mari) şi aţi văzut primul foc de artificii? Câte oa-uri şi ua-uri aţi spus atunci? Cum aşteptaţi să mai vină una şi încă una? Amintindu-mi de primul meu foc de artificiu, vă propun pictură pentru azi. Dar una mai aparte! O pictură realizată cu paiul. În fond e o joacă, una distractivă! Dacă de obicei  îi spui copilului când pictează :"Nu pune aşa multă apă!", tehnica de azi e una care necesită multă apă. Ai nevoie de: - un pai , - o coală de bloc de desen,   - o pesulă mai groasă, - acuarele ( nu neapărat tempera, deoarece aceasta are o consistenţă mai groasă ), -o pereche de plămâni buni :). Cu pensula înmuiată bine în apă se ia culoare şi apoi se face o bulină mică pe foaia de desen. Imediat ce ai pus culoarea pe foaie, se ia paiul şi se suflă exact deasupra patei de culoare. O să observi firişoare de apă colorată luând-o agale în toate direcţiile. Stropii mai mari poţi să-i urmăreşti cu paiul, suflând