Treceți la conținutul principal

Inele din pipe cleaners

Cum vă spuneam aici, făcând curățenie, am găsit niște pipe cleaners într-o cutie și am început să mă joc cu ele. Am făcut aceste floricele, pe care le mai am și acum.Tot atunci am făcut și niște inele.




Cel albastru e făcut din 6 fire de pipe cleaners, cel negru din 3. În funcție de cât de mare îl dorești, atât de multe fire de pipe cleaners pui. Eu personal cred ca 6 sunt suficiente.
Am să explic aici modelul celui negru:
- 3 fire de pipe cleaners negru,
- 1/2 fir pipe cleaners alb.

Se iau cele 3 fire de pipe cleaners negru. La jumătatea firelor se pune degetul inelar. Astfel vor fi trei capete de pipe cleaners într-o parte și alte trei în cealaltă parte. Cele 6 capete se ridică de o parte și de cealaltă a degetului, răsucindu-se apoi împreună de vreo două ori deasupra inelarului. Astfel s-a obținut forma inelului.

Apoi se răsucesc foarte strâns dinspre capăt înspre centrul inelului fiecare fir de pipe cleaners. Se obțin astfel 6 melci. Pe care îi culcăm ușor ca niște petale de flori.


Luăm jumătatea de fir alb și îi răsucim un capăt foarte strâns între forma inelului și petalele negre. Apoi se trage firul alb printre petale și se răsucește la fel ca firele negre.




La fel se lucrează și cel cu 6 fire de pipe cleaners, doar că se vor rula 12 capete de pipe cleaners în loc de 6.
Am dăruit câteva astfel de inele unor fetițe. Au fost foarte încântate de ele. Se pot folosi diverse culori. Există chiar pipe cleaners aurii sau argintii. Cred că acelea prind și mai bine la fetițe.

Comentarii

  1. Spune-mi si mie te rog de unde pot cumpara pipe cleaners? Sau macar de unde le-ai luat tu. Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. ”Pipe cleaners”, am aflat intre timp că la noi i se mai spune ”Șenilă” se găsește de obicei la magazine gen Hobby Center, Hobby Art, Crafts and Hobby... O sugestie poate fi si aceasta http://www.arthobbycreativ.ro/hobby_show.php?ctrl=&cos=&subcatid=115.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Albinuța - labirint

Inimioare, inimioare

Se apropie Valentine`s Day. Așa că vă propun două activități cu inimioare: una de trasare și una de gândire critică.   Spor la treabă! :)  

Focuri de artificii

Vă mai amintiţi când eraţi copii (unii mai mici, alţii mai mari) şi aţi văzut primul foc de artificii? Câte oa-uri şi ua-uri aţi spus atunci? Cum aşteptaţi să mai vină una şi încă una? Amintindu-mi de primul meu foc de artificiu, vă propun pictură pentru azi. Dar una mai aparte! O pictură realizată cu paiul. În fond e o joacă, una distractivă! Dacă de obicei  îi spui copilului când pictează :"Nu pune aşa multă apă!", tehnica de azi e una care necesită multă apă. Ai nevoie de: - un pai , - o coală de bloc de desen,   - o pesulă mai groasă, - acuarele ( nu neapărat tempera, deoarece aceasta are o consistenţă mai groasă ), -o pereche de plămâni buni :). Cu pensula înmuiată bine în apă se ia culoare şi apoi se face o bulină mică pe foaia de desen. Imediat ce ai pus culoarea pe foaie, se ia paiul şi se suflă exact deasupra patei de culoare. O să observi firişoare de apă colorată luând-o agale în toate direcţiile. Stropii mai mari poţi să-i urmăreşti cu paiul, suflând