Treceți la conținutul principal

Animale și frunze

Venind azi spre birou am observat, spre deosebire de alte dimineți, că tot mai multe frunze se îngălbenesc și cad. Salcâmii de pe stradă s-au scuturat bine azi noapte, sub ei fiind un adevărat covor de frunze verzi-gălbui. E clar, toamna se instalează tot mai mult în drepturi. Dar parcă prea din scurt, așa!
Am adunat un pumn de frunze și m-am gândit să vă propun și vouă o joacă:


Am desenat o țestoasă, un fluturaș, un cocoș și o față de șoricel cărora le-am adăugat anumite părți ale corpului din frunze. Ar mai trebui să le colorez. Poate în pauza următoare. :)
Dacă vreți să vă jucați și voi cu pruncul vostru, aveți mai jos modelele de la care am plecat. Dar asta nu vă împiedică să fiți mai creativi decât mine. Încercați un animal realizat complet din frunze. De ce nu? Frunze sunt acum la discreție!


Comentarii

  1. Soricelul aduce mai mult cu o pisica dar interesanta ideea de colaj, cu toate ca nu este chiar originala. Am mai vazut ceva asemanator la o scoala :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar nu este o idee originală! :) Nici nu am susținut asta. Chiar și eu făceam activități asemănătoare la lucru manual. Și a trecut ceva vreme de atunci...
    Prin postul acesta am vrut doar să reamintesc că te poți juca și realiza lucruri hazlii și cu altfel de materiale. Asta apropos si de http://faramedecopilarie.blogspot.com/2011/05/joaca-cu-ce-avem-prin-casa.html
    Desenele îmi aparțin, de unde și confuzia pisică-șoricel. :)
    Dacă am reușit să stârnesc cât de cât interesul cuiva în a încerca o astfel de joacă, eu sunt foarte mulțumită.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Albinuța - labirint

Inimioare, inimioare

Se apropie Valentine`s Day. Așa că vă propun două activități cu inimioare: una de trasare și una de gândire critică.   Spor la treabă! :)  

Focuri de artificii

Vă mai amintiţi când eraţi copii (unii mai mici, alţii mai mari) şi aţi văzut primul foc de artificii? Câte oa-uri şi ua-uri aţi spus atunci? Cum aşteptaţi să mai vină una şi încă una? Amintindu-mi de primul meu foc de artificiu, vă propun pictură pentru azi. Dar una mai aparte! O pictură realizată cu paiul. În fond e o joacă, una distractivă! Dacă de obicei  îi spui copilului când pictează :"Nu pune aşa multă apă!", tehnica de azi e una care necesită multă apă. Ai nevoie de: - un pai , - o coală de bloc de desen,   - o pesulă mai groasă, - acuarele ( nu neapărat tempera, deoarece aceasta are o consistenţă mai groasă ), -o pereche de plămâni buni :). Cu pensula înmuiată bine în apă se ia culoare şi apoi se face o bulină mică pe foaia de desen. Imediat ce ai pus culoarea pe foaie, se ia paiul şi se suflă exact deasupra patei de culoare. O să observi firişoare de apă colorată luând-o agale în toate direcţiile. Stropii mai mari poţi să-i urmăreşti cu paiul, suflând